2år o modell?

Jag gillar en sida på Facebook som heter Lilla nalle& jag.
såg på hennes status uppdatering att några av hennes barnmodeller hade fått förhinder, o ringde direkt då och anmälde min dotter och hennes 2 kusiner Belle & Cazper.

o min prinsessa va såå duktig, gick upp på podiet, va folk verkligen överallt hon gick till slutet i tillbax, o sen 3 ggr till.
när ja sedan tog ner henne därifrån vart hon såå ledsen för hon ville ju gå mer.
Här kommer ett kort på Olivia o hennes kusin Belle (de hann inte få Cazper på kort för han vart helt hysterisk)

korten kommer från Lilla nalles Fb sida





den översta bilden är Belle, och den understa är Olivia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0