sen natt i natt

jahopp, nu ligger vi i sängen.
Och imorrn ska ja förhoppningsvis kunna sy.

packade in syster, hennes unge o min unge o drog te stan. en tjej som bor där kunde hjälpa mig me den gamla Singern. :)

ungarna o syrran åkte till hennes unges farfar, där C fick träffa sin pappa, och O fick träffa Coffe.

sen tog ja mina maskiner o åkte hem till A.
på vägen dit var ja tvungen o åka o köpa cigg. under Ö&b rondellen va de kö ner till Stockholmsrondellen, så ja höll koll på tempen hela tiden (fläkten har ett eget liv)
tog mig ner till Stockholmsrondellen iaf.
åkte sen kungsgatan upp o bilfan börjar koka, hitta en plats så fort som möjligt o stanna så han fick kyla ner sig..

kom fram till slut.

skruva, hälla bensin o olja. plocka isär o sätta ihop.
o vet ni vad...!
Den funkar :):):) iiiiiii e så glad
Tack A :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0